**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

  • Veckans innehåll

    Vecka 48
    Må: Utmaning
    Ti: Tisdagstipset - Embossa
    On: Ego - Journaling av din bästa vän
    To: Tekniktipset - Arbeta med kanterna
    Fre: Recept - Kort/tags àla Tim Holtz
    Lö: Kulturellt - Beverly Hills 90210
    Sö: Fototips - Photoshop


    Vecka 49
    Må: Månadsutmaning - julinspirerad! :)
    Tis: Tisdagstipset - Kort med samma stämpel
    On: Magdas tipsar - Dillisar
    To: Tekniktipset - Öljetter
    Fre: Recept - julgodis med förpackning
    Lör: Kulturellt - Inspireras av julmusik
    Sö: Trendspaning - Tema saffran och apelsiner
  • Månadsutmaning

  • Kommentarer

  • Blog Stats

    • 245,139 hits

Romantiskt med Fancy Pants

Posted by marieg1 på 25 januari 2008

Missa inte utlottningen av ett paket med papper och dekorationer från Fancy Pants! Läs mer i slutet av artikeln. 

Jag har gjort två layouter i romantisk stil med dessa underbara papper från Fancy Pants. Den första är en enkel layout på min dotter och hennes kusin. Jag framkallade fotot i sepia för att få fram mer stämning.

Jag har använt mig av tre olika mönstrade papper, rub ons från Fancy Pants samt en bit spets, även den från Fancy Pants. Jag klippte ut ett hjärta på fri hand som jag satte lite snett över fotot. Jag tycker att det förstärker känslan i layouten. Jag har även använt mig av filtblommor samt blommor från Prima. Journalingkortet kommer från My Minds Eye.

fancy_1.jpg

Här har jag gjort en färgglad och somrig layout. De här papperna är som gjorda för detta! Jag har blandat färgfoton med ett större i sepia. Eftersom det är ett väldigt mönstrat papper som bakgrund har jag hållt layouten ganska ren. De dekorationer jag har använt är blommor från Prima och rub ons från Fancy Pants. För att hålla ihop layouten ritade jag en cirkel runt allt. Jag har använt mig av chipboard till rubriken som jag har stämplat på med en swirlstämpel.

fancy_2.jpg

 //MarieG

Utlottningarna fortsätter! Vill du ha chans att vinna ett paket med papper och dekorationer från Fancy Pants? Berätta i så fall för oss vilka som är dina favoriter från Fancy Pants av det vi har i shoppen. Senast den 1 februari!  //Annette

19 svar to “Romantiskt med Fancy Pants”

  1. Emma S said

    Jag gillar papperna ”Key lime pie” och det randiga ”Sweet Pea” pappret från Fancy Pants. Overlayn ”My Valentine” blev jag väldigt sugen på att köpa! De virkade blommorna är himla söta och ger liv åt layoterna. Jag tycker Fancy Pants artiklar är lite annorlunda och samtidigt lekfulla i härligt pastelliga färger!

  2. KarinS said

    Jag blev väldigt sugen på att köpa några ark med filtfigurer ifrån Fancy Pants sortiment när ja såg dom under ”Nyheter” tidigare i veckan!! Dom verkar superläckra! Bara svårt att veta vilka färger man ska ta… =)

  3. Lene Kristensen said

    Jag gillar alla Sweet Pea papprena, är som gjorde för ett litet barnalbum. Precis såna färger mitt barnbarn gillar.

  4. linaliten said

    Har blivit förtjust i de virkade blommorna från Fancy Pants, skulle gärna vilja testa dem men duger inte till att virka själv! 🙂

  5. Marita said

    Jag tycker att Sweet Pea papprena från Fancy Pants är hur söta som helst. Gnuggisarna Cherish var också fina. Hoppas att dom kommer in i shoppen igen.

  6. Marja said

    Jag gillar Sweet Pea- och Botanical collectionen. Skrapt!! Annars gillar jag de flesta!! Fashion sense Splash Posies,Creative cards, Notecard Journaling Prompts och alla deras underbara band. Vem gillar inte dessa!!!

    Kram MArja

  7. Lilla katt said

    Jag är lite småkär i Holly Jolly <333

  8. terese said

    botanical-kollektionen är helt ljuvlig!!

  9. Sandra said

    Läckra LOs! Riktigt färgstarka papper, så häftigt!

  10. moja said

    Så häftiga papper och blommor, vart stormförälskad

  11. Millan said

    Dom där filtarken med dekorationer, är jätteläckra. Och så gillar jag deras band, så fina…

  12. Deras papper är ju bara helt underbara, så även deras rub-ons och overlays.

  13. Evelina said

    Oj vad mycket snyggt det fanns. Jag blev jätteförtjust i creative card, verkar jätteroliga. Alla rubonsen är ju UNDERBARA! och pappersserien Botanical är riktigt riktigt snygg!!

  14. Camilla E said

    Verkligen älskar de virkade blommorna!! Och pappren… och ….

  15. lena alias mamma mu said

    Då jag håller på med ett släktalbum är det mycket som fancy pants har som jag gillar. Blivit helt såld på de virkade blommorna och de romantiska papprena. Det blir ju en hel del bröllopskort som jag scrappar. Inte att förglömma de fina spetsarna … lite vintage…

  16. Tette said

    Jag gillar deras papper jättemycket, speciellt key lime pie. Filt dekorationerna och deras band är också jättefina!”

  17. Jag tycker om papprena Botanical och Crush. Det är mina färger, verkligen superläckra….

  18. Mina favoriter är papprerna Holly Jolly och Key Lime pie Dainty.
    Filtfigurerna är ju också otroligt fina!

  19. Lena 11 år said

    Super fint bed blommorna och allting

Kommentera

 
