**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

  • Veckans innehåll

    Vecka 48
    Må: Utmaning
    Ti: Tisdagstipset - Embossa
    On: Ego - Journaling av din bästa vän
    To: Tekniktipset - Arbeta med kanterna
    Fre: Recept - Kort/tags àla Tim Holtz
    Lö: Kulturellt - Beverly Hills 90210
    Sö: Fototips - Photoshop


    Vecka 49
    Må: Månadsutmaning - julinspirerad! :)
    Tis: Tisdagstipset - Kort med samma stämpel
    On: Magdas tipsar - Dillisar
    To: Tekniktipset - Öljetter
    Fre: Recept - julgodis med förpackning
    Lör: Kulturellt - Inspireras av julmusik
    Sö: Trendspaning - Tema saffran och apelsiner
  • Månadsutmaning

  • Kommentarer

  • Blog Stats

    • 245,906 hits

Få ditt foto scrappat av valfri DT-medlem!

Posted by karinz på 2 november 2008

Nu har Du chansen att vinna en layout skapad av en av oss i DesignTeamet – du väljer förstås själv foto och vem av oss du vill skall scrappa layouten! Så ta chansen, skriv en rad under detta inlägg så kanske just Du vinner. Enkelt och superkul!

Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägg senast 20:00 söndag kväll (9/11-08) så är du automatiskt med i utlottningen! Vi kommer sedan att lotta ut en lycklig vinnare bland inläggen och publicera här i bloggen.

När vinnaren är dragen återkommer vi med information om vart fotot skall skickas. Tänk då på att skicka ett foto som du är beredd att visa upp för andra, eftersom layouten kommer att publiceras.

Tag chansen – lycka till!

Designteamet

Våra bloggar: Annika, Camilla, Carina, Emma L, Emma S, Karin B, Karin Z, Katarina, Linda, Marie, Pernilla R, Pernilla TJ & Theresa.

21 svar to “Få ditt foto scrappat av valfri DT-medlem!”

  1. Cecilia Fredberg said

    Hej! Jag har masor med fina kort på mitt lillpyre. Även på mitt storpyre. Vore kul att få det scrappat. Själv har jag precis blivit helt insnöad på scrapbooking.

  2. Jessica Carlberg said

    Klart jag skulle vilja få ett av mina foton scrappat av ngn i Magdas fantastiskt duktiga designTeam, det skulle vara lyxigt och inspirerande =).

    MVH Jessica

  3. Line said

    Skulle vara riktigt kul att få foton scrappat av någon i Magdas duktiga team. Spännande att se vad någon annan gör med mina foton!

  4. petraso said

    åh vilken ära det skulle vara att få det gjort!!!!
    av någon i detta super team:)

  5. Anette said

    Hej jag skulle gärna vilja att någon hos magdas skulle scrappa något av alla mina kort.Ni gör alltid så fina Lo.

  6. Jessica said

    Det skulle vara jätteroligt att få ett av mina kort scrappade av någon av er! Alla är så duktiga, kanske jag få lära mig lite av någon annan med en gjord LO att sedan lifta själv..

    Jessica

  7. Emma said

    Måste ju dra en lott i detta lotteri!
    Tänk vad skönt att få skicka iväg ett sådant där ”problem foto” som man själv har svårt att scrappa och bara få det gjort utav någon annan.

    Har flera foton som betyder så otroligt mycket att de är svårscrappade eftersom jag aldrig tycker att jag presterat tillräckligt bra.

    Jag håller tummarna och hoppas på tur!

  8. Cath. said

    Å, vad kul! Jag tar gärna chansen att få ett foto scrappar av nån av er!!!
    Kram!

  9. Sara said

    Åh vilket kul lotteri! Jag upptäckte er sida idag och ägnat kvällen åt att läsa och spana in DT-medlemmar (så duktiga!!!)! Har shoppat loss lite i er butik också! 😀 Fått massor med inspiration … dock så gör jag i stort sett endast kort och inga Lo’s 🙂

    Men den här utlottningen vill jag gärna delta i
    *tar en lott & hoppas på det bästa*

    // Sara

  10. Millan said

    Jag vill också gärna ha en chans att få ett foto scrappat av nån av er duktiga tjejer i designteamet. Skulle vara otroligt inspirerade!

  11. Anki said

    Åh vilken kul idé, spännande!

    Jag är gärna med i utlottningen!

    Ni är så duktiga i Magdas Designteam allihopa!

    Kram Anki
    http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

  12. gabriella said

    Jag läste i er blogg, och eftersom jag är nybörjare så vore det jättekul att få ett foto ”fixat” av en av era superduktiga DT`s. Jag vet precis vilket foto det skulle vara.. Så jag tar en lott och hoppas på tur.

  13. Emma S said

    Jag tar gärna chansen att få ett foto scrappat!

  14. Maria said

    Det vore fantastiskt kul att få ett foto scrappat av någon av er kaliber! Vet precis vilket foto jag skulle skicka om jag vann!

  15. Malin Bergvin said

    Åh så roligt det hade varit att få vinna en layout av er…Har aldrig sett någon i ”verkligheten” Än så länge kikar jag runt och drömmer! Mammapenningen säger stopp! ;O)

    Denna sida ger verkligen insperation!

    Keep up the good work!

  16. Lindha said

    Detta går ju bara inte att missa. Vilken dröm det skulle vara att vinna den här utlottningen.

  17. Karin said

    Hejhopp!
    Här är en till som gärna vill få ett av mina foton (vet nog redan vilket det skulle bli) scrappat av er!! Håller tummarna för tur 🙂

  18. Emelie Olsson said

    Rolig ide! Skulle gärna vilja få ett foto scrappat utav någon av er 🙂

  19. Majalaja said

    Å, vad kul det låter! Jag anmäler mig gladeligen till utlottningen!

  20. […] 12 november 2008 Nu har vi lottat fram en vinnare bland kommentarerna i tävlingen om att få sin bild scrappad av valfri DT-medlem! Ett stort Grattis till Karin med “lott nr 17″! Maila oss för vidare info på […]

  21. […] och med att vi lanserade Magdas nya blogg hade vi en utlottning, där vinnaren Karin Holm fritt fick välja bland sina foton och sen få det scrappat av någon i […]

Kommentera

 
