**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

  • Veckans innehåll

    Vecka 48
    Må: Utmaning
    Ti: Tisdagstipset - Embossa
    On: Ego - Journaling av din bästa vän
    To: Tekniktipset - Arbeta med kanterna
    Fre: Recept - Kort/tags àla Tim Holtz
    Lö: Kulturellt - Beverly Hills 90210
    Sö: Fototips - Photoshop


    Vecka 49
    Må: Månadsutmaning - julinspirerad! :)
    Tis: Tisdagstipset - Kort med samma stämpel
    On: Magdas tipsar - Dillisar
    To: Tekniktipset - Öljetter
    Fre: Recept - julgodis med förpackning
    Lör: Kulturellt - Inspireras av julmusik
    Sö: Trendspaning - Tema saffran och apelsiner
  • Månadsutmaning

  • Kommentarer

  • Blog Stats

    • 245,139 hits

Veckoutmaning – Färg

Posted by PernillaTJ på 10 november 2008

Denna vecka utmanar vi er alla läsare att scrappa i TURKOST och BRUNT! Det är en otroligt snygg färgkombination. Prova så får du se!

Här kommer några riktlinjer för utmaningen:

  • Gör en layout, ett kort eller något altrat som domineras av färgerna turkost och brunt.
  • Publicera ditt bidrag i din blogg och länka till denna utmaning.
  • Du skickar in ditt bidrag till oss genom att skriva en kommentar till detta inlägg med en länk till ditt alster. Notera: Använd länken till ditt specifika blogginlägg, inte ”bara” till din blogg.
    (Om du inte har en blogg – skicka då ditt bidrag till oss på den här e-post adressen: magdasscrapbooking@gmail.com)
  • Senaste dag för att delta är 2008-11-16 (dvs. söndag denna vecka).
  • Lotten kommer att avgöra vilka alster som visas här i vår blogg.

klok_som_en_bok_blogg

Jag har scrappat med papper från October Afternoon. Trädet är utklippt ur detta papper. Som dekorationer har jag använt härliga chipboard, en rosett av crepeband och thickers.

brun_turkos_busfro

Karin Z har scrappat med papper från MME och Dream Street. Sen dekorerat med thickers, blommor, rub-ons, eyelets för att fästa banden och brads.

/ Pernilla TJ

6 svar to “Veckoutmaning – Färg”

  1. Amanda said

    Jättefina Lo´s!

  2. Mymsan said

    Jag deltar förståss i veckoutmaningen 🙂 Det är dessutom min första layout jag gjort med scrapbooking -> Kolla in den.

  3. Sara said

    Så roligt!!! Ni inspirerar mig så mycket att jag nästan spricker av ideér & vill testa en massa!!! Nu har jag också gjort en Lo 😀 Se den på länken nedan:

    http://sunblizz.blogspot.com/2008/11/veckoutmaning-frg.html#links

  4. emmy said

    tjoho! vad skoj!

    Nu är jag klar! Det blev ett kort till lilla pappa med en uggla gjord av bokstäverna ur Aquarius alfabetet!

    http://emmybloggen.blogg.se/2008/november/tavla-lite-ar-ju-kul.html

  5. Här är mitt bidrag (tror jag, vet inte redigt om jag gör rätt när jag ska länka)

    http://eviebee.blogg.se/?tmp=16210558

  6. […] Publicerat av PernillaTJ på 19 november 2008 Här kommer några underbara alster från våra läsare i veckoutmaningen BRUNT och TURKOST: […]

Kommentera

 
