**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

Gissa vem som gästar oss!

Posted by Annette på 17 januari 2008

Vi har en ny gästdesigner som scrappar för Magdas. Här ser ni några sidor ur det clear album som hon arbetar för fullt med:

 malin1.jpg

malin2.jpg

malin3.jpg

Känner ni igen hennes scrappingstil? Bland er som gissat rätt senast den 20 januari lottar vi ut ett clear album – missa inte det!

 Lycka till!

 /Annette

20 svar to “Gissa vem som gästar oss!”

  1. Dani said

    Jag chansar villt och säger Åsa/asamia…. det kanske är helt galet men man vet aldrig….;-)
    KRam Dani

  2. Lina said

    Jag tror att det är malin som har gjort den.

  3. Lene Kristensen said

    Jag tror det är Malin, ”Mamma Malin” som har gjort detta fina album.
    Jag har sett lite av det hon gör och detta kan påminna om hennes sätt att scrappa på

  4. Marja said

    > Jag gissar på att er gäst DT heter Malin Wahlberg, från Borås Såg ett
    > repotage om henne.Hon har sin speciella stil och jag beundrar hennes LO´s
    >
    > Med vänliga hälsningar
    >
    > Marja Gustafsson i Arvika

  5. Lena said

    Det måste vara Malin Wahlberg som scrappat detta.
    Läste om henne i en scrapptidning för ett tag sedan och detta påminner väldigt mycke om hennes LO:s.

  6. Helene said

    Jag gissar på Malin Wahlberg i Borås.
    Jag har sett hennes sidor och kort, som är en alldeles egen design, jättefina.

  7. Elisabeth said

    Halloj

    Jag vet med 100% säkerhet att det är Malin Wahlberg i Borås som har gjort dessa

    Hon äer helt suverän på detta

  8. Lisette said

    Eftersom tvävlingen flyttat från ett mail hit till bloggen istället så lagger jag min gissning här också.
    Det är Malin Wahlberg, Borås som scrappat detta fina clearalbum.

  9. LillBlomman said

    Jag gissar på Malin Wahlberg!

  10. Marit said

    Mitt svar är Malin Wahlberg =)
    Min stora favoritscrappare!

  11. Charlotte said

    Min gissning är Malin Wahlberg… =)

  12. Lars S said

    Det är nog utan tvekan alster gjorda av
    Malin Wahlberg

  13. KarinS said

    Jag tror att det är Malin Wahlberg.

  14. JANNICHE said

    DET ER INGEN ANDRE ENN MALIN WALHBERG SOM LAGER SÅ BRA SOM DETTE! MED ALLA DELTAJER + MASSA BLOMMOR OG MED GULLIGA BENJAMIN PÅ KORTEN. ALT DU GJØR ER JÄTTEFINT MALIN! INGEN OVER INGEN VED SIDEN. JÄTTEKUL AT DU ER GJÄSTE DESIGNER – SÅ ALLA KAN FÅ SE ALT DET FINA DU LAGER OG FÅ MASSOR MED TIPS!!

  15. Camilla.A said

    Jag tror det är Malin Wahlberg.

  16. Lisa said

    Jag tror att det är Malin Wahlberg som skapat detta underbart fina clear-album.
    Superduktig tjej som ger massvis med inspiration!

  17. Veronica said

    Jag vet att det är mogonpigga mamma Malin, älskar hennes blogg och alla hennes alster. Önskar jag själv var lika duktig.

  18. Millan said

    Jag tror också att det är Malin Wahlberg!

  19. Anita said

    Det är Malin ”MammaMalin”.

  20. moja said

    Det kan inte vara någon annan än Malin W, hon gör ursnygga saker!!!

Lämna en kommentar