**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

Sommar, sommar, sommar!

Posted by Pernilla på 10 juli 2008

You Do har härligt somriga papper i sin serie Swedish Collection. När jag fick papperen i mina händer kändes det helt rätt att göra riktigt somriga layouter.

 Den svenska sommaren inleds med vårt unika midsommarfirande och med de här papperen är midsommarfotona lättscrappade. Blommorna jag använt är speciellt framtagna för Magdas.

 Med de härliga dalahästarna som motiv blev det också ett självklart val att scrappa semesterfotot från Dalarna. Hjärtat är utklippt på fri hand ur cardstock och jag har använt filtdekorationer för att förstärka det rustika temat från fäboden på fotot.

 För mig hör det här till sommaren också – utedasset! Och min dotter tycker det är både roligt och lite spännande att få gå dit, vilket jag tyckte var väl värt att föreviga. Även här har jag använt mig av Magdas egna härliga blommor för att förstärka det somriga.

Visst har väl du också sommarfoton som behöver lite förstärkning av dessa sommarpapper?

/Pernilla

Lämna en kommentar