**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

Ytterligare en gäst hos Magdas!

Posted by Annette på 4 augusti 2008

Vi har två gäster i augusti!

Vår första gäst presenterade vi i det föregående inlägget. Här kommer alster från en litet mer långväga gäst.

Som en ledtråd kan jag avslöja att hon kommer från vårt södra grannland… Du kan hitta henne på www.scrapsisters.dk som en av de ansvariga för ”udfordringarna”. Du kan också hitta henne bland kommentarerna till våra tidigare inlägg i bloggen. Till vardags arbetar hon som MD på ett sjukhus nära Köpenhamn. Vet ni vem hon är?


Här har hon (för det är en hon) scrappat med papper från Maja Design, chipboardhjärtan från Heidi Swapp och knappar från Melissa Frances. Kortet ”A” från Fancy Pants

Även här är det papper från Maja Design, läckert kombinerat med en overlay från Hambly (rosen)

Om ni tror att ni vet, eller gissar hej vilt – det finns inget att förora 😉 vill vi att ni skriver det här i bloggen senast den 11 augusti! Vi lottar ut en present till en av er som svarat rätt!

/Annette

12 svar to “Ytterligare en gäst hos Magdas!”

  1. Anne-Lie said

    Det var inte så lätt! Men, jag tror att det är Marie hos Scrapsister.dk, som är er gästdesigner.

  2. Linda said

    Jag hittade hennes blogg, men jag kan inte hitta henne på den hemsidan…hrm.
    Hon använde nick ”Karen” när hon kommenterade här…sen om hon heter det är en annan femma 🙂
    Om jag nu inte är helt ute och cyklar ;D

  3. Linnéa said

    Jag gissar på ”Karen”

  4. Daniela said

    Oj, här var en tävling till ju 😛 Tack och lov att bloggen är så inspirerande att man återkommer även fast den inte uppdaterats 😛 Jag gissar på “Karen”. Så nu får vi ju se

  5. Lindha said

    Hittade ”Karen” såväl bland kommentarer här som bland de som håller i udfordringene, så min gissning hamnar också på henne.

  6. petraso said

    kan det vara Silje???

  7. Mette said

    Jag gissar…. På Karen!

  8. lillis70 said

    Jag tror att det kan vara Anette Madsen Larsen

  9. Emma said

    Jag tror det är ”Karen”.

  10. Eva said

    Jeg gætter på Karen – er helt vild med hendes stil :o)

  11. petraso said

    Vem var det???

  12. Annette said

    Så här öppet har det väl aldrig varit tidigare – kul när svaret inte är uppenbart! Ni får hållas på halster ett tag till, men snart skall jag berätta vem som gästar oss från Danmark 🙂

Lämna en kommentar