**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

Dekorera mera – Sassafras och Prima

Posted by Annika på 7 augusti 2008

Det finns mängder av vackra dekorationer och här tänker jag lyfta fram två av mina favoriter. Jag gillar alla former av ”epoxy stickers”, lite tjockare, självhäftande dekorationer i olika former som ger ett härligt tredimensionellt djup i layouterna.

Här har jag använt flera stickers från Primas Dude-serie som blir väldigt effektfulla mot t ex en brun bakgrund. En remsa av Dude Playful till vänster.

Jag är inte så speciellt blommig i mitt scrappande, men de här läckra blommorna från Sassafras Lass är så snygga och välgjorda. De har fina skuggade kanter på kronbladen, stygn och sömmar och en fastsydd knapp i mitten.

Se så härliga de är! De finns i färgerna gul/röd (de som jag använt) samt blå, grön och rosa. De är självhäftande och i varje förpackning finns sju blommor!

/Annika

Lämna en kommentar