**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

Playtime!

Posted by PernillaTJ på 28 augusti 2008

Eftersom jag har två små pojkar här hemma så använder jag gärna papper och dekorationer som inte främst är rosa och blommiga. Nu har shoppen fått hem dessa härliga papper som passar mig perfekt! De jag menar är 3 Bugs in a rugs ”Playtime”. Det är en kollektion med bilar, rymdraketer, dinosaurier, stjärnor m m och färgerna går i olika nyanser av petrol, röd och orange. Papperen har två lika underbara mönstrade sidor.

Här har jag använt Choo-choo som bakgrund och dekorerat med remsor från Trucks, filt och thickers.

På denna sida är Bazzill simon bakgrund och Dino-Mito har jag använt bakom fotot och klippt ut dinosaurier ur. En liten remsa av Blast-off och Creative Imaginations Cutie borders finns också med samt chipboard från American Crafts och Heidi Swapp. Thickers också såklart!

Den sista albumsidan har en ganska mönstrad bakgrund, nämligen Blast-off. Bilarna har jag klippt ur Trucks som även har en rödmönstrad sida. Jag satte bilarna på röda cirklar för att de skulle synas bättre. Jag gjorde även dubbla fotomattor för att framhäva fotot. Utöver det har jag använt chipboard och thickers från American Crafts samt filtdekoration.

Av spillbitar från Dino-Mito och Trucks gjordes ett kort som ännu inte fått någon titel. Bra att ha hemma om man snabbt ska iväg på kalas.

Ett lite mer romantiskt kort fick jag också till av Bazzill, Dino-Mito, Magdas-blomma, Heidi Swapp-hjärta och Inkidos grattisstämpel.

/Pernilla TJ

Ett svar to “Playtime!”

  1. maxell said

    Wow va härligt grabbiga sidor och kort.

    Jag gillar verkligen alla små och stora grabbiga
    detaljer som sitter här och där och sitter här å grabbmyser nu. 😉

Lämna en kommentar