**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

Ta chansen och vinn!

Posted by karinbrandin på 1 november 2008

För att fira vår nya blogg lottar Magdas ut ett glittrigt och glamouröst paket till någon av våra läsare!

För att vara med i utlottningen vill vi att du gör tre saker:
1. Skriver en kommentar i detta inlägg
2. Gör ett inlägg och länka till utlottningen i din blogg. Saknar du blogg så kan du självklart vara med i utlottningen ändå skriv bara en kommentar.
3. Skriv om vad du skulle vilja läsa om i Magdas nya blogg! Kom med idéer och tips!

Du har en vecka på dig att kommentera! Lördagen den 8/11 18.00 lottar vi fram en vinnare!

88 svar to “Ta chansen och vinn!”

  1. […] Den fina utlottningen på Magdas blogg?!? […]

  2. Jenny said

    Klart man vill ha chansen att vinna! Jag vill läsa mycke om olika tekniker både för layoter och kort.

  3. Amanda said

    Åhh…jag vill jättegärna vara med i utlottningen! ^^
    Jag älskar att läsa om tips och olika tekniker. Det kan jag aldrig få för mycket av.

  4. Jessica Carlberg said

    Kul med utlottning. Jag gillar att få tips och beskrivningar till roliga kort, album, tags osv.

    MVH Jessica

  5. Caisa said

    jag är gärna med i utlottningen. och håller med tidigare talare om att nya tekniker är kul, jätte bra om man inte har möjlighet att springa på kurs jämt.(villket iofs är super kul)

    skulle även vara roligt med gäst DT (ja vill! ja vill!)

    toppen med era kopplingar mellan mode och scrapp. det skule man kuna göra många spaningar på.genast kollar man modemagasin på ett annat sett.

    kolla gärna in min blogg, uppdateras regelbundet med nya scrapp grejer, just nu? askar!!

    och tävlingar är ju alltid jätte roligt, det ger en den sist pushen när man har en deadline.

  6. Jag vill oxå vara med….

    Tävlingar är alltid kul, tycker jag oxå. Även fast jag aldrig vinner är det en bra kick att komma igång, när man råkat i en svacka.

    Tips på altered grejer gillar jag me.

  7. Bittan said

    Vill gärna va med i utlottningen. Vilken kul blogg. Har saknat att kunna hitta alla favvointressen på ett och samma ställe. Ser fram emot det och hade redan länkat till den i min blogg 🙂

  8. Elin said

    Åh va roligt med utlottning, den vill jag inte missa.
    Jag tycker det är roligt att få tips på olika beskrivningar för annorlunda kort och dekorationer.

  9. Klart att man vill vara med på utlottning! Jag skulle gärna vilja läsa om dekosar man kan göra själv och olika tekniker bl.a.

  10. petraso said

    jag skulle vilja ha smarta scraprumms inrednings tips… och sorteringstips…varför nte interjuver med scrappare runt om i riket???

    Jag länkar på min blogg http://peraso.blogspot.com

  11. Diana Bendtzen said

    Vad kul med en utlottning! Det vill man inte missa. Tycker det är jättekul att ni ”hottar upp” er blogg, är dagligen inne och kollar om ni har lagt upp något nytt! Tittar mest efter skissar och nya dekorationer, antingen som man köper eller gör själv.

  12. MiaS said

    Jag skulle gärna vilja se DT-gänget ”scrappar samma”. Att de får ett litet paket med till exempel 3 mönstrade, någon cardstock, lite dekosar och så gör de något av det. Jag tycker det är så kul att se hur olika resultatet kan bli med samma material.

  13. lina said

    drar en lott och hoppas på tur… jag skulle tycka det vore kul att få massa kortutmaningar…

  14. Anneli said

    Klart man vill ha chansen att vinna!
    Drar en lott direkt.
    Jag vill läsa mycket mer om olika tekniker både för layoter och kort och beskrivningar till roliga kort, album, tags osv.
    Tycker som Mia här ovan det vore kul att se Dt-gänget scrappa från samma paket. Det vore jätte roligt efter som det kommer bli många olika resultat.

  15. Jenny said

    Jag vill gärna se beskrivningar på olika typer av album och kort. Också på olika tekniker. Ni har en väldigt fin blogg och har börjat bra!

  16. Henrietta said

    Vilken härlig blogg! Jag vill gärna se olika tekniker tex hur använder man olika sorters färger.

  17. Sanna said

    Jag vill såklart vara med i utlottningen! 🙂 Liksom många tidigare så är jag mest intresserad av tekniker och instruktioner.

  18. Anne B. said

    Tips om färläggning av stämpelmotiv är alltid välkommet.

    Har tyvärr ingen blogg.

  19. […] Du missar väl inte…. … utlottningen i Magdas blogg! […]

  20. Cicci said

    Så roligt med en blogg.
    Jag skulle gärna se skisser, tips på tekniker, kortvikningar och nya idéer om att använda stämplar.

  21. Christina said

    Även jag vill vara med i denna ut lottning.
    Jag tycker att det som lokar med dessa bloggar är ju blandnigen.
    Av allt alla idee´r och alla små tips.
    Att man hela tiden får lära sig nya saker är ju en av sakerna som är så underbart med denna hobby.
    Tack för denna chans.

    Kram Christina

  22. Anna said

    Hei!

    Så spennende! Jeg vil også være med 🙂
    Jeg vil lese om tips og teknikker – det er alltid inspirerende.

    klem Anna G. E

    Ps – Har dessverre ingen blogg

  23. Kul med utlottning, självklart vill jag vara med. Det jag vill läsa MYCKET om är olika BIA projekt. Tack på förhand – Petra

  24. Veronica said

    Tar gärna en lott!

    Detta skulle jag vilja läsa mer om:

    *olika tekniker
    *tips & råd inom just scrap
    *att altra, vad som helst, få nya idéer!
    *som MiaS skrev här ovan; samma utmaning till alla DT! Jättekul utmaning tycker jag!

    kram kram

  25. Maria said

    Jag hoppas på tur i Magdas utlottning! Håller tummarna!

    Jag vill läsa om trender, vad kommer, vart bär trenden? Allt nytt från USA osv.

    Hade varit kul om ni hade om nedladdningar till Sillen och CR. Tips eller bilder.

    Givetvis ska jag skriva om er utlottning i min blogg!

    Kram kram
    Mia

  26. Nina said

    Det skulle vara roligt om ni skrev om tips på olika saker man kan altra, tips på nya roliga tekniker osv 🙂

  27. Pernilla / pia74 said

    En utlottning kan man ju inte missa (har tyvärr ingen blogg)! Jag vill gärna läsa om nya produkter – och få exempel på hur man kan använda dem!

  28. Morfen said

    Jag skulle vilja ha mkt tips och idéer om hur man utnyttjar Silhouetten till max – inte bara för att skära ut titelbokstäver. Självklart har jag länkat till magdas via min blogg. 🙂

  29. Lina said

    Hej

    Är gärna med i utlottningen, spännande ju. Jag skulle gärna läsa om hur du använder olika metrial och nya roliga tekniker och annat kul.

  30. Anneliten said

    Hej!

    Klart man inte vill missa en utlottning!

    Jag är alltid på jakt efter nya skisser eller nya roliga tekniker att pröva på.

  31. Pyssellina said

    Hej!
    Jag vill vara med och detta kanske kan få mig att komma igång med min blogg igen. Har tyvärr skrivit på en uppsats till Universitet i Linköping och tyvärr så tillåter de inte att man scrapar på dem (varför kan man ju undra skulle säkert vara fler som läste dem då ;)).

    Jag vill läsa om tips och trix, om hur man använder saker/produkter på många olika sätt.
    Att se olika alster är oxå otroligt inspirerande.

    Lycka till med den nya bloggen!!

    Kram Pyssellina

  32. Blomstra said

    Jag vill gärna vara med i utlottningen.

    Som många andra vill jag ha tips om olika tekniker. Men även tips på hur man mer detaljerat använder olika nya produkter och hur man kan kombinera det med sina gamla grejer.

    Snabb kontroll på det senaste sena som kommer är alltid kul att läsa! Själv missar jag alltid vad som är på G så jag skulle tycka att det var kul att veta var jag ska läsa för att hålla mej uppdaterad.

  33. Ilus said

    Jag tittar in och vill bli inspirerad, informerad och utmanad! Alltså, hitta massa fina LO:s och kort i olika stilar, tekniker som presenteras, nya prylar och produkter som testas och tävlingar/utmaningar!
    Sådant lockar mig!
    /Maria

  34. Jag skulle dels vilja läsa om tekniker, samt olika verktyg etc som testas. Sen tycker jag även det är kul med olika utmaningar/tävlingar, gärna skisser. Mycket inspiration av olika slag, både från LO:s, kort och olika altrade saker. Julklappstips/presenttips, särskilt nu i jultider.

  35. Charlotta said

    Klart man vill vara med i utlottningen !!

  36. AnnikaN said

    E gärna med i utlottningen!
    Det är alltid kul att läsa om olika tekniker och nyheter men främst vill jag se vad andra har skapat. Genom att titta på andras kort och layoter får jag ideer och inspiration till mitt eget skapande. Så mycket bilder är ett plus…

  37. Linda S said

    Jeg vil gerne være med i lodtrækningen.
    Har desværre ingen blog – ellers ville jeg gerne lave et link hertil.

    Vil gerne læse om teknikker og forslag/forklaringer til hvordan man designer et layout/kort.

    Tak fordi i har sponsoreret Cybercorps på Scrapsisters.dk

  38. Cicci said

    Åhhh vilken härlig blogg ni skapar. Givetvis vill jag vara med i denna utlottning. Jag skulle gärna vilja läsa om trender och nyheter, förvaring av allehanda scrapsaker och organisering av ”scrapvrån” mm. Kram till alla er som sprider så mkt inspiration. /Cicci

  39. petraso said

    hittar inte inlägget jag skrev….
    skriver igen….

    Hemma hos repotage från scraprum och ev interjuver med scrappare runt om i världen…..
    div pyssel som blir en del av inredningen….. och förvaring och så massa med nyheter och trender…….

  40. emmy said

    vad kul att ni hottar upp!!
    diggar att ni går mer på livsstil!
    såklart vill jag vara med i utlottningen oxå!
    å eftersom ni vill gå lite mer mot mode och inredning efterlyser jag ”scrappa din klänning/soffa/matta”
    Alltså inspireras av nånting du har hemma och visa sen resultatet! Vore skoj i tävlingsform oxå!

  41. Kristina said

    Jag skulle gärna se mycket insperation i bloggen, alltifrån kort och LOs men också andra kuliga saker. Tävlingar tycker vi också om!

  42. Evelina said

    Vilken kuuuul utlottning! *tar en lott och niger till tack*

    Jag vill gärna läsa mer tutorials om olika tekniker, tex olika kortvikningar och sånt stuff.

  43. Muffin said

    Jag tar gärna också en lott, tack tack! Ser också gärna tutorials, kanske om olika färgläggningstekniker t ex.

  44. AnkieG said

    En lott till mig tack, och jag tycker om att se olika tutorials om tex kort, askar, påsar etc

  45. Monika said

    Glitter och glamour vore inte fel. Jag vill gärna vinna!
    Och jag skulle vilja läsa om annorlunda kortvikningar och inspiration för BIA:n som står ganska oanvänd här hemma och ger mig dåligt samvete!

  46. Har tipsat i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2008/november/glittrigt.html

  47. Emma S said

    Kul att ni utvecklat och vågar testa nytt med bloggen!

    Tips på lite annorlunda kort skulle jag vilja se och får bekrivning på.

  48. åsa w said

    klart jag vill vara med (blogglös)tips , tekniker och lite tänkar när man fotar…

  49. Sabina said

    Jag är med 🙂 jag skulle vilja läsa om nyheter och förvänaringssätt 🙂

  50. Anki T said

    Jag vill jättegärna vara med och tävla om lite glamour!
    Jag vill se mycket bilder med färdiga alster i er blogg det ger mest inspiration.Skisser tycker jag också om att titta på och arbeta efter.

  51. Lotta said

    Jag vill gärna vara med och tävla. Jag skulle vilja se mer tips om hur man ska tänka för att få inspiration till nya kreationer.

  52. Susanne H said

    Jag tar gärna en lott i högen och hoppas på turen.

    Jag älskar att scrappa efter skisser och materialutmaningar så sånt ser jag gärna i bloggen. :o)

  53. m. said

    Jag vill vara med i utlottningen (men tyvärr har inte en blogg).

    Tips och tekniker är vad jag vill läsa om.

  54. Jojjo said

    Klart man vill vinna!

  55. Susan said

    Wow klart man vill ha en chans att vinna!!

    Kul att se färdiga alster för att få inspiration och även bra tips och visning av vissa tekniker!!

  56. Wildärtan said

    Jag vill jättegärna va med!
    Ja, nya tekniker och om nya produkter som kommer – hur de kan användas. Tävlingar är oxå roligt:-)

    Jag länkar hit i bloggen!

  57. Anne/anneh said

    Jag vill också vara med på utlottningen =0)
    Fin blogg! Jag vill läsa om nyheter inom scrap, vill ha tävlingar, utmaningar och utlottningar typ den här. vill läsa om nya tekniker och tips på hur man kan göra egna dekorationer eller hur man kan använda färdiga dekorationer på ett nytt och annorlunda sätt. Och mycket LOer och kort och alter på nya produkter som ni tar in gjorda av DTs och andra scrappare(gästDTs)

  58. Martina said

    Alltid lika kul med en tävling.
    Jag skulle gärna se lite tips om olika typer av kort, lite annorlunda format, vikningar etc. Händer ju att man tröttnar på 15*15… 😉

  59. Maria said

    Magdas blogg är redan mycket läsvärd! Men det är ju alltid kul med förändringar, det kanske blir ännu mer intressant framöver. Spännande!
    Jag skulle gärna vilja tips på hur man kan organisera och förvara på smarta sätt.
    Samt hur man på på enkelt sätt får med sig det viktigaste när man skall på scrapträff…

  60. Cornelia said

    Jag har tyvärr ingen blogg men är gärna med och tävlar iaf.

    Jag vill läsa om steg för steg scrapbooking. 🙂

  61. Ulrika said

    Jag läser gärna om olika tekniker och hur man kan använda nya (och gamla) redskap och material …

    Sen är det givetvis alltid roligt att titta på andras alster … och tävlingar någon gång då och då är givetvis också skoj … 🙂

  62. Emma B said

    Vill också vara med och vinna

    Färdiga lo’s är alltid kul att titta på och få ideer ifrån Tjing

  63. gittan said

    hej

    tar gärna en lott och som många andra…
    Vill gärna ha lite tips och beskrivningar. Är man ny på det här är sånt aldrig fel 🙂
    kilar in och ska fixa en länk 🙂

  64. Mymsan said

    Klart jag är med och tävlar. Har alldeles nyss börjat scrappa så det vore jättekul om man skulle få mer material och inspiration, för mera glamour i scrappandet liksom 😉

    Jag har naturligtvis länkat till tävlingen från min blogg 🙂

    Jag skulle vilja läsa mer om tips och sådant för nybörjare, t.o.m. steg för steg vore jättebra att läsa om. Annars gillar jag också att titta på vad andra scrappat och inspireras. Nu när det närmar sig jul så vore det kul med tips på fina julkort och kanske t.o.m. hur man fixar en egen julkalender 🙂

    Ha det bra! Kramar!

  65. Maria said

    Hej!

    Jag vill gärna vara med och tävla!

    Jag läser gärna om och tittar på andras alster för att få inspiration! Gärna mycket bilder! En och annan tävlig är inte fel. Intervjuer med duktiga scrappare, även bilder från deras skrivbord, hur organiserar de sitt material? Steg för steg beskrivningar mm mm

  66. Christina said

    Så klart vill jag vara med!! håller tummarna!

    jag skulle vilja lära mig mer om Spellbinders.

  67. Tina F. said

    Hej.

    Har desværre ikke nogen blog, men vil da gerne snuppe et lod alligevel.

    Jeg vil kunne godt tænke mig, at læse noget om kort – dvs kortskitser og trin-for-trin vejledninger på forskellige korttyper.
    Også forskellige teknikker har min interesse. Og anmeldelser af nye produkter kunne også være spændende.

    Hilsen Tina F.

  68. Susann Persson said

    Hej!

    Fin blogg…man lär så länge man lever…och så länge det görs fina kreationer att ta del av kommer jag att bli gammal!!!

    Vill gärna se mer om spellbinder…har ingen blogg men är gärna med och fajtas om priset;)

  69. annkan said

    Har tyvärr ingen blogg(än), men vill gärna vara med på denna utlottning!

    Eftersom jag är mitt inne i en omorganiseringsperiod vid byte av scraprum, så ser jag väldigt gärna tips på förvaring och över huvudtaget tips på organisering av själva rummet.

    /annkan

  70. Jessica said

    Jag vill absolut vara med och tävla.

    Det jag skulle vilja se mer av är hur man bäst använder chalks (torra och fluid) och även få se bilder på kort med lite mer speciell
    utformning/vikning.

  71. Kaliiina said

    Hej alla Magdor!

    Jag skulle gärna se att ni kunde visa lite andra saker man kan pyssla än kort och layouter.. I de amerikanska bloggarna är det väldigt vanligt med presentpåsar, godisaskar etc. Vore skojigt ifall ni ville visa något sådant!

    mvh // Kaliiina

  72. Gun said

    Hej!
    Jag tycker att det är roligt att få se olika tekniker när det gäller både stämplingoch scrapbooking. Självklart andra roliga saker att altra/presenter allmänt tips hur man får till det snyggt och/ eller roligt. En julkalender kasnke vem vet,
    Ha en bra dag MVH Gun

  73. freja said

    Är gärna med i denna tävling!
    Vill läsa om Design
    Har länkat till tävlingen på http://frejachristina.blogg.se/2008/november/tavlingar.html
    Håller tummarna
    Kram

  74. Ulrika L said

    Er nya blogg är verkligen inspirerande!!

    Vill gärna ha ännu mer tekniktips och altrade saker.

    Kram

  75. Ann said

    Och jag vill också vara med.
    Det är roligt att få ideér till enkel scrapbooking. Har bara gjort kort förut……
    Självklart länkar jag till min blog.

  76. Sanna said

    Verkligen en inspirerande blogg……vill gärna få mer tips och ideer på hur man gör olika tekniker. Gärna färdiga kort och dyl för mer inspiration hos en själv……….

    🙂

  77. ScräpEmma said

    Jag brukar inte ha tur, men för 17…det kan ju vända – någon gång måste ju vara d en första!!! *s*

    jag vill gärna se tips på att altra olika saker, eftersom det är något jag har svårt att komma igång med. Förstår att det eg bara är att ändra synen på saker litegrann, men tips är ändå sååå välkomna 🙂

    …och som ett ps, apropå er inspiration av Elvis, på lördag, så har jag en liten ElvisLO här: http://scrapemma.blogspot.com/2008/09/all-shooked-up.html

    Superkul med ny blogg!!! Yey!!! 🙂

  78. Lotta said

    Hej och wow vilken kedjereaktion detta har blivit, självklart vill jag vara med i utlottningen. Så kul med utmaningar och tävlingar det ger liksom en extra puff till att ta sig tid till det man tycker är så roligt, SCRAPPBOOKING, men som lätt hamnar efter hmm strykning, tvätt….

  79. Susanne said

    Vill självklart vara med i utlottningen!
    Instämmer med många innan – roliga beskrivningar på minialbum och altrade saker vill jag se i bloggen!

  80. Klart man vill vara med i utlottningen!
    Jag skulle jättegärna vilja läsa mer om den digitaliserade delen av scrapping, kanske främst vad gäller arbetet med foton. Hur får man foton att se äldre ut, sepiafärgade osv? Vilka data-/redigeringsprogram är bra och var får man tag på dem? Bra och användbara tips helt enkelt!

  81. Josefine said

    Oj vad roligt med en utlottning! 🙂 Jag gillar den här bloggen och bara älskar utmaningar och tävlingar! så mera sånt! 🙂

  82. erika said

    tips och ideer är alltd kul!

  83. Helene said

    läckert!
    jag vill gärna läsa massor om tips, tekniker, nyheter från ”over there” och få se massor med LO:s och kort som jag kan lifta och knycka inspiration hejvilt ifrån.

  84. […] runt och hittade en tävling på Magdas scrapbooking-sida. Roligt med […]

  85. lenislenis said

    Jag skulle gärna vilja få tips om o läsa om olika tekniker.

  86. Pernilla said

    åh va spännande, här hänger jag med!

    Jag vill bli Inspirerad, vill alltså se massa inspirerande alster och många härliga utmaningar!

    /Pernilla

  87. Nina said

    Åh! paketet låter underbart, och riktigt spännade 🙂

    Har länkat: http://niini.blogg.se/2008/november/paket.html

    Och jag skulle gärna läsa om mattips, både varmrätter och efterrätter. Kanske låta läsarna berätta om sina favoriter?! Detta för att vi har alltid idétorka gällande vad vi ska laga för mat.

  88. Sofie said

    Hänger så klart med på utlottningen.
    Vill gärna läsa om korttips. Många bloggar handlar mest om LO´s så fram för mera korttillverkning!

Lämna en kommentar