**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

Lilo scrappar med Piggy Tales!

Posted by Annette på 26 januari 2008

Missa inte utlottningen i slutet av artikeln!

Det är alltid så spännande att se vad Lilo skall hitta på när hon scrappar! Ibland är det romantiskt, ibland busigt. Ibland använder hon många dekorationer, ibland nästan inga alls.

molly.jpg

Den här gången har Lilo scrappat med papper, dekorationer och luckor (barndoor toppers) från Piggy Tales. Motiven är de numera kända undulaterna Molly och Mango!

 molly3.jpg

På luckan är en fågel stämplad och tittar man bakom luckan…

molly4.jpg

… hittar man en fågel där med!

sotnabb.jpg

Sedan en layout med Mango ”sötnäbb”. På hans lucka har Lilo satt fast bokstäver som hon skrivit med vitt på svart papper.

sotnabb2.jpg

Och bakom luckan…

sotnabb3.jpg

… finns två ugglor!

Tack Lilo för de fina layouterna!  /Annette
 

Utlottning! Vad gillar du bäst av det vi har i shoppen från Piggy Tales? Ditt svar vill vi ha senast den 3 februari. En lycklig vinnare får ett paket med Piggy Tales fina material!

23 svar to “Lilo scrappar med Piggy Tales!”

  1. Camilla E said

    Jag gillar deras mönstrade papper bäst!! Mums att arbeta med…

  2. Anki said

    Måste nog också säga pappren, men banden är läckra också.

  3. Lilla katt said

    Jag gillar detta pappret:
    Little Miss Muffet, tuffet, från Piggy Tales
    Jätteläckert, älska mönstrer och färgerna!

  4. Martina said

    Little Miss Muffet ”frightened” o ”tuffet”-papprena. Supersnygga!!

  5. KatarinaK said

    Jag gillar nog papperen och banden bäst, men bokstavsstickers kan också vara användbart så de får hänga med som ”näst bäst”.

  6. Josefin H said

    Jag gillar mest bokstavs stickersarna! Svårt att välja vilket ark som är finast de är bäst allihopa!

  7. dora said

    peter peter – papprena är fina!! 🙂

  8. Emma S said

    Piggy Tales bokstavsstickers är härliga tycker jag!

  9. Maria said

    Jag gillar Piggy Tales bokstavsstickers. Alltid användbart!!

  10. Millan said

    Jag gillar bäst bokstavsstickerserna, särskilt dessa: Stickers, Ba Ba Black Sheep!

  11. Har inte användt något från piggy tales, men jag gillar barndoorsen och är jätte nyfiken på dom. Tycker dom är så söta =)

  12. Evelina said

    Jag är väldigt nyfiken på Hide & Seek flap book. Sedan är ju banden jättesöta också.

  13. Bokstavsstickersena tycker jag! 🙂

  14. Lene Kristensen said

    Ba Ba Black sheep dame är läcker har desutom banden till kan man göra något väldigt flott.
    ska önska mig detta!!!!

  15. Sandra said

    Jag gillar papprena, speciellt blommorna!

  16. Ann-louice said

    Jag gillar deras mönstrade papper bäst!

  17. lena alias mamma mu said

    Jag gillar barndoors, använder en hel del dold journaling på mina LO´s. Har varit på väg att beställa några gånger men de ”katongfärgade” är ju slut……pip!

  18. Sahra Johansson said

    Jag tycker bäst om Barndoor Toppers, Little Miss Muffet, från Piggy Tales och Sliding Doors. Mycket användbara allihop och otroligt söta när man scrappat med dem.

  19. Tette said

    Jag tycker serien Peter Peter ser härlig ut, både papper och band och stickers!

  20. moja said

    Papperna är helt underbara, går att använda till mycket

  21. Jag tycker bäst om deras papper, underbara färger.

  22. KarinS said

    Åh vad roligt med ett (för mig!) nytt märke att kika närmare på! Jag gillade banden jättemycket och flera mönstrade papper skulle också passa bra här hemma hos mig! 😉

  23. linaliten said

    De mönstrade papperen är jättefina, men även deras bokstavsstickers! 🙂

Lämna en kommentar