**Magdas scrapbooking**

Vi har allt du behöver för att själv göra personliga album och kort

Dillisarna har flyttat in!

Posted by Annette på 6 september 2008

 

Vill du träffa Dillisarna? De är charmiga små sötnosar med glimten i ögat som man bara älskar vid första anblicken. Du hittar dem i stämpelkategorin i shoppen..!

Skriv en liten kommentar här i bloggen senast den 14 september så har du chans att vinna en av Dillisarna!

Annette

137 svar to “Dillisarna har flyttat in!”

  1. Ojojoj vad söta de små var =) Tänk om en av de kunde få flytta hem till mig… / Elin

  2. Hanna said

    Ååh, den chansen vill jag inte missa, de ser ju jättesöta ut. Mvh Hanna Falksund

  3. Daniela said

    Ååh, vem skulle inte vilja ha en liten Dillis?! En sådan får gärna flytta hem till mig 😀

  4. Yvonne said

    Jag gör som min dotter och försöker också få hem en liten Dillis, söta som socker!

  5. Marie said

    Hur coola som helst. Klar man vill vinna sådana!

  6. Zarah said

    Vilke sötnosar! 😀

  7. DrAnnika said

    Men halledudane vilka söta! Jag vill givetvis vara med i utlotttningen!!

    /annika

  8. Emelie said

    Åh vilka söta! Klart jag vill ha en chans att vinna. /Emelie

  9. Tesa said

    Åhh, vilka sötnosar. Jag vill absolut vara med på utlottningen :o)

  10. Ritva said

    Vad söta dom är.Dom kommer att hamna hos mej antingen det blir vinst eller inte.

  11. Emma S said

    Jättesöt stämpel! Tänk om jag vinner en =)

  12. Ylwa said

    Vilka godingar!!
    //Y

  13. JaneD said

    Vilka små sötnosar!
    Det här är en utlottning jag absolut inte vill missa.

  14. Susanne said

    De här var ju bara för söta.

  15. Anna said

    Åh, de var ju bara för söta! Klart man tar chansen att vinna!

  16. Sandra said

    Japp, en liten Dillis skulle man kunna tänka sig!

  17. Sanna Lindblad said

    Ååh! Urgulliga! De får gärna bo hos mig!

  18. Mella said

    Vad söta de är! Hoppas på tur så att jag vinner en!

  19. Therese said

    Åh så söta dem är!!

  20. Jeanette said

    Jag kan också med glädje fixa husrum till de små sötnosarna. Känn er välkomna.

    Jeanette

  21. VeronikaP said

    Oj, vilka söta dillisar!! Månde jag bli en lycklig vinnar?

  22. PysselDrakis said

    Dom är ju helt ljuvliga , ännu fler stämplar som måste komma hem till mig

  23. littlemickis/mikaela said

    Åhhh vilka sötnosar, hoppas jag vinner…..

  24. Cath. said

    Å, vad de var söta… får har absolut plats hemma hos mig och jag skulle sköta om den bra, jag lovar!

  25. Linda said

    Men ååååååhhhh vad söööööta!!!! 😀
    Kommer absolut hålla utkik efter dessa…vore ju inte helt fel om någon ville flytta hem till mig 😉

  26. MiaS said

    Söta stämplar, blev genast nyfiken på att se fler!

  27. Kicki said

    Supersöt stämpel!! 🙂
    Vill absolut se mera!! Vem har ritat denna ursöta stämpel??

  28. Marie said

    Vilka sötnosar! 🙂

  29. Anne-Lie said

    Superfina! Spännande att se hur övriga motvi kommer se ut :o)

  30. Lena Lundsten said

    Nu vet jag! Kärlek vid första ögonkastet finns!

  31. Cecilia said

    Va roligt med nya stämplar som inte alla andra har! Hoppas på turen!

  32. Gunilla said

    Vilka sötnosar, klart jag vill ha hem en sån söt filur.

  33. Anneli said

    Åh vilka sötnosar, vill ha!

  34. camilla said

    jag är inte en stämpel tjej i vanliga fall men dom där små filurerna måste man ju bara ha….helt oemotståndliga

  35. Agnes Annerbrink said

    Jag längtar verkligen att få se fler av dem…

  36. Laila said

    Det här ser ju riktigt intressant ut!
    Jag väntar med spänning på att få lära känna dom mer!

  37. Lotta said

    Visst blir man glad av denna lilla filur, jag kommer att ha plats för flera hemma hos mig. Vill ha, måste ha.

  38. petraso said

    Åh dom är ju så söta att man får dille på dom!

  39. Camilla said

    Sicka charmtroll! Vill gärna vara med i utlottningen!

  40. Monika said

    Åh, vad söta! Undrar hur kroppen på dem ser ut. Hoppas någon flyttar hem till mig!

  41. Britt-Marie said

    Vad söta! Hoppas jag har tur och vinner!

  42. Eva Jansson said

    Supersöta!!! Självklart att man skulle bli glad för en sådan vinst.

  43. Veronica said

    De är ju hur sööööööta som helst!Skulle bli jätteglad om jag hade de i min ägo!

  44. Millan said

    Åh, så söta. En sån får gärna flytta hem till mig, så jag håller tummarna och hoppas på tur!!!

  45. Anna said

    Vilket underbart söta små varelser, sånna blir det till att köpa, passar ju lite bra eftersoim sambon jobbar med rymden 😉
    Kram Anna

  46. Åh va söta! Hoppas på tur! =)

  47. Carolina said

    Supersöta små rackare som verklgen sprider glädje:)

  48. Maria said

    Riktigt gulliga! Spännande att se vilka fler motiv som kommer…

  49. Linda said

    OMG vilka otroligt otroligt söta!! Såna skulle man ju utan tvekan skapa en hel del med 😀

  50. HelenaK said

    Vilka söta! Spännande att se nya stämplar!

  51. AnkieG said

    Men hur söta var inte dessa små liven!!!
    Vem vill inte ha sådana inflyttande hos sig och sin stämpelsamling.

  52. Sussig said

    Ååh, den chansen vill jag inte missa, de ser ju jättesöta ut.

  53. Den sneekpeaken gav mersmak! Me like! 🙂

  54. Malin Byström said

    Vilken söting, ska bli spänannde att se resten av dem 🙂

  55. elsamaja said

    Åhhh, vilka söta.
    Klart att jag vill vara med i utlottnigen av dom små sötnosarna.

  56. Carro said

    GUD SÅ SÖTA!!!! Denna chansen får jag ju inte missa! *håller en tumme*

  57. Werali said

    Åh vilka sötnosar! =)

  58. Martina said

    Oj, va söta! Hoppas på tur! 😉

  59. Martina said

    Jag är snäll! Flytta gärna hem till mig! =)

  60. Pernilla said

    Kan bara hålla med alla andra….mycket söta och mycket välkomna till mig!!

  61. Ulrika L said

    Dillisarna ser ju jättesöta ut, vad nyfiken man blir!!

  62. Carina said

    Jag skulle med förtjusning välkomna en Dillis (eller en hög…) hem till min stämpelsamling!

  63. AnnikaS said

    Det är alltid kul med lite nya bekantskaper, ser fram emot att möta dillisarna!

  64. Linda said

    Men hjälp, vad söta 😀 Måste ju såklart försöka vinna;)

  65. Madde G said

    Åh, vilka sötnosar!

  66. Milla said

    Så fina!! Klart jag vill ha chans att vinna en sån sötis!

  67. Åsalena said

    Vill gärna vinna en så’n snygging!

  68. Maria B said

    Vad kul med nya, roliga stämplar. Vill gääärna vinna!

  69. Helena said

    Å några såna där måste jag ha. Vinner jag inte så köper jag garanterat.

  70. Anna said

    Vilka små sötnosar. :O)

    Sommarkramen Anna

  71. ztina said

    Ooo så söta! De vill jag helt klart vinna!

  72. Åh, vilka sötnosar!
    De skulle jag absolut vilja ha hemma hos mig 🙂

  73. Cajsa Örnborn said

    Åh, vad söta dom är! Precis som alla andra är jag också sugen på en liten Dillis.
    Kram Cajsa

  74. Anna said

    Åhh, jag vill oxå vara med!!!
    Så söta! Jag är stämpelberoende så ytterligare är välkomna!

  75. kicki said

    Så himla söta, vill ha!

  76. Sanna said

    Det är klart man vill vinna såna sötnosar.
    Blev nog lite kär vid första ögonkastet.
    Vill ha….måste ha… behöver… (som barnen skulle ha sagt). Håller tummarna.

  77. Pia Mattsson said

    Så söta! Behöver minst en sådan med vinst eller inte…

  78. Evelina said

    Sååååå underbart söta! Klart att man vill ha (minst!) en sån!

  79. Kristina said

    Så mysiga!

  80. Linda Wilson-Taylor said

    Så fina! Hoppas på tur 🙂

  81. BellaMio said

    Men jisses så söta!!!

    Jag kan komma på minst hundra olika användningsområden för dem!!!

    Håller båda tummarna…

  82. sari said

    jag tror bestämt att några dillisar vill flytta hem till mig!! Skulle vårda dom ömt!! *S*

  83. Birgit said

    Så söta! Hoppas på turen!
    Biggan

  84. Kristina said

    De var ju jättefina och självklart vill man ta chansen att vinna dillisarna…:0)

  85. Anna said

    Så söta! Det blir ju nåt nytt att samla på.. 😀

  86. dom är söta! vill ha!

  87. Susanne H said

    Så söta!

  88. Ingela said

    men oj va söta dom är…. får gärna flytta hem till mig 🙂

  89. Superduper finfina stämplar!!

  90. Maissi said

    Fina stämplar, vill ha de 🙂

  91. Sara said

    Åh, så söta!

  92. Nina said

    Åh vilka bedårande små sötisar! *vill ha*
    Hoppas turen är på min sida denna gång =)
    Kram

  93. Elina said

    Vad roligt med nya figurer i stämpelsverige!

  94. Millie said

    Nu vet jag vad jag skall köpa till min Canadensiska kompis som hatar allt som ser amerikanskt ut! De är söta, annorlunda och ser allt annat än amerikanska ut!

  95. emmy said

    nejmenhalleduligedej då! 🙂 det var sött!

  96. åh, dom var jätte söta 🙂 jag skulle absolut inte neka en sån om den vill flytta in till mig 😀

  97. RonjaS said

    åhh dem var ju huur söta som helst! så snuttiga 😀 <333

  98. misen said

    Vilka små roliga filurer, en så´n får gärna komma hem till mej!

  99. […] och dillisar! Ni missar väl inte att det har flyttat in små dillisar hos Magdas? Just nu går det att vinna en dillis också – de är så […]

  100. Ingela said

    Åhhh så söta!!!!

  101. linaliten said

    Åhhh vilka söta, klart jag vill ta chansen att vinna! 🙂

  102. lnallebrum said

    ååå det är klart jag vill vara med i tävlingen de är ju helt underbara:)

  103. lenislenis said

    Åh så söta! Jag tar gärna chansen att vinna en 😉

  104. Vilka söta ena, en sån skulle jag gärna ha hemma hos mig

  105. annkan said

    Hihi, vilka söta små filurer!!

    En sån skulle jag gärna vinna. 🙂

    Hälsn./annkan

  106. miapuh said

    Wow supersöta och coola =) en Dillis får jättegärna flytta hit, lovar ta väl hand om den 🙂

  107. Ellinor said

    Åh! Så ljuvligt söta! Jag är säker på att de skulle trivas hos mig… 😀

  108. lehtipollo said

    Vill träffa, vill ha! Så söta är dom!

  109. Pillan said

    Åhh dullidull.. så söta, de skulle få en fin liten plats hos mig…

  110. Helena said

    åh dessa sötingar skulle passa i min samling. Kom hem!!
    Helena

  111. tutteli said

    They are absolutely gorgeus! I hope I am the lucky one 🙂

  112. Lajn said

    Haha, oj, va söta! Och lättanvända!

  113. Ann-Sofie said

    Dom var ju jätte söta!!
    Klartm man vill vinna!

  114. LenaS said

    Åh de är ju bara för söta, de vill jag gärna ha ;o)
    /LenaS

  115. Michaela said

    Jösses, vad söta dom e´! Jag har ett rum ledigt=)

  116. Kan man säga att man är förälskad i stämplar?!

  117. Spooky said

    Jamen dom här var ju bara såååååååååååå söta.. Jag vill ha 🙂

  118. diana said

    Tja, om en sådan flyttade in skulle t.o.m jag kunna tänka mig att göra kort! 🙂

  119. Caroline said

    åh så söta!!

  120. fridhems said

    äntligen har jag fått se hur de omtalade små filurerna ser ut…mysiga!

  121. Ritva said

    Så sötä! :))

  122. Ing-Brith said

    Tar chansen att vinna en stämpel

  123. Hannoa said

    Me like, me want!!!!

  124. Karin said

    Jag vill VÄLDIGT gärna vinna en Dillis!! oj, vad söta!!

  125. Karin said

    Karin i inlägg nr 122= Karin PG, förresten!

  126. Anki said

    WOW vilka söta små varelser!

    Ett par kommer attt få flytta hem till mig även om jag inte vinner ….

  127. Theres Widing said

    125 känns som ett tur nummer eller vad säger ni 😉
    och ny fast helt såld som jag är på scrapbooking är jag i behov av stämplar och alldra helst nått som är så där sött 🙂

  128. Blomstra said

    Nämen ooooh, så söta! Hos mej skulle verkligen pigga upp! :0)

  129. Annika said

    Japp, en dillis skulle trivas hos mig!
    Annika

  130. JennieK said

    Oj! Va söta!! Det var kärlek vid första ögonkastet vill jag lova!!!

  131. Ami said

    Oj vilka små sötisar. Jag är gärna med i utlottningen.

  132. Mia said

    Ljuvliga figurer!
    Får gärna lov att flytta hem hos mig.

  133. Heidi B/igloo79 said

    Vilka sötisar. Jag har ett litet hem åt dem.

  134. Helen/Hegu said

    Vilka roliga stämplar!:)

  135. Caroline Carlsson said

    Jag vill ha en ocksååå, så underbart söt!

  136. Emelie Olsson said

    Jag har precis börjat med scrapbooking och skulle gärna tacka ja till att vinna 🙂

  137. Linda Ahlberg said

    Men vilka gullefjun…man vill pussa och krama dom hela dagen!
    Dom kan få flytta in imitt album!

Lämna en kommentar